sâmbătă, 26 martie 2011

Don't hold your breath




Melodia asta se potriveste foarte bine cu o stare experimentata recent. Transmite energia de care am nevoie sa astern cuvintele astea.
Ma plimbam cu sufletul plin si cu mintea golita de ganduri cand privirea mea a recunoscut o alta, foarte familiara, cu o viata in urma. Am tresarit, luata prin surprindere de amintiri ce-mi veneau, neinvitate, in minte. La fel de neavenita era si prezenta ta in drumul meu. Zambetul acela care ma facea vulnerabila, nu mai avea puterea pe care contai. Nici privirea verde la care continuam sa revin “no matter what”, nu mai avea aceeasi nuanta irezistibila. Nici jumatatile de cuvinte pe care le insinuai, cu siguranta ca voi continua eu o propozitie pe care n-ai intentionat niciodata s-o spui. Entuziasmul meu nu mai era acolo ca alta data. Era doar amintirea rece a ceea ce am simtit odata. Si mai era si un fel de dorinta, trezita pe neasteptate, de a-ti plati cu aceeasi moneda pentru anii in care n-ai avut curajul si nici decenta de a spune si face ce ar fi trebuit. Asa ca, mi-am acordat satisfactia de a mai simti ceva pentru tine, in timp ce am trecut prin fata ta, fara sa te privesc. Dar, da, ai intuit bine in timp ce zambetul ti se stergea de pe fata: privirea pe care ti-am aruncat-o pentru o secunda era menita sa te asigure ca te-am observat, dar nu-mi mai pasa suficient cat sa ma opresc. Si, stii de ce? Nu pentru ca meritai, nici macar pentru ca doream sa ma razbun, ci pentru ca, mana de o caldura ireala ce o inlantuia pe a mea, n-a ezitat nicio secunda si am siguranta ca va fi mereu acolo cand voi simti nevoia s-o apuc strans.

4 comments:

thelastoftheidealists spunea...

>:D< Si atat.

Monica spunea...

Hug back :) And thanks.

carpediem spunea...

:) love this level of self confidence I see in you! Just love it!

Monica spunea...

Thanks, Ciprian :) I love it too!

Trimiteți un comentariu