vineri, 18 martie 2011

I’m alive

                                                             pic

Şi nu la figurat, de data asta, ci, cât se poate de „la propriu”. De vinerea trecută până azi s-au întâmplat multe: am avut 38,5 temperatura, mi-am tuşit plămânii până la epuizare, am reuşit performanţa de a nu mânca aproape nimic, am avut dureri crunte, greţuri şi o dorinţă constantă de a mă arunca în gol de pe un bloc înalt.
Azi e prima zi când m-am trezit fără cele menţionate mai sus. Doar cu o tuse care, încă nu se dă trecută, dar, care, totuşi, mă lasă să trăiesc.
And I so feel like dancing, living, screaming! Yeeeeey! 
P.S.: Vulturul e criminal :)))

9 comments:

Lorelei spunea...

Ma gandii la Sonique atunci cand citii titlul asta de postare. In blogroll-ul meu.
Of, bre! Prin ce trecusi...

Liz spunea...

toata lumea e racita... nu-i loc de hugs nicaieri... fa-te bine! vine primavara!

Monica spunea...

Miha, eu m-am gandit la Celine Dion, uitasem de Sonique :) Acum mi s-a facut o pofta de cireseee exact ca in clip :P

Oana, astept si eu primavara cu lalelele ei :) Merci pentru gandul bun.

Lorelei spunea...

Si mie imi plac ciresele. Mult. Mult mai mult decat capsunile, de exemplu, ca apar cam in aceeasi perioada.
Cirese in clipul lui Sonique, sau cum? Ca nu mai stiu...

Monica spunea...

Da, Miha, uita-te la clip ;))

Lorelei spunea...

Ai dreptate, sunt multe cirese acolo.
Nu le-am observat niciodata. Ce lipsa a perceptiei detaliului din partea mea, uh! Nu tineam minte decat partea cu piscina.
Nici ca era dansa singura cu o ceata de "handralai" nu remarcasem. Adevaru' e ca nu mi-au placut prea mult nici clipul nici melodia vreodata. Desi imi place Sonique, dar nu melodia asta. Poate din cauza aia... n-am vazut mai nimic...

Monica spunea...

Stiu ce vrei sa spui. Nici eu nu observ decat ce ma intereseaza.

thelastoftheidealists spunea...

Ma bucur sa aud ca te simti mai bine. Dar tusea aia va mai dura o vreme, spun din proprie experienta si din experienta altora din jurul meu. Hang in there, brave soldier! :) A virtual hug from another "suffering" person. Astea nu sunt contagioase, nu? :)

Monica spunea...

;)) Nu, nu sunt contagioase, le primesc cu drag. Ai dreptate, tusea nu trece deloc. Am observat asta si la colegii mei care sunt in aceeasi situatie.
Thanks for the support :*

Trimiteți un comentariu