luni, 4 aprilie 2011

Modestie şi talent

Nu urmăresc "Românii au talent" pentru că tot ce poartă marca PRO mă enervează la culme. De la prezentatori, până la dansatoarele la bară promovate drept talente, totul mi se pare de prost gust, în stilul manelistic ce ne caracterizează ca naţie.
Am văzut, în schimb, un român în Norvegia, la un format similar de emisiune. Am urmărit clipul cu lacrimi în ochi, fără să fiu în stare să spun ceva. Pe român îl adusese la emisiune şeful lui, care îi este şi unic prieten (când se va întampla aşa ceva în România?!), iar comentariile celor din juriu nu-i pot lăsa indiferenţi decât pe maneliştii incapabili de a gândi şi simţi la acest nivel.
Nu mai vorbesc de modestia şi talentul lui Bogdan, care sunt evidente. Urmăriţi.

4 comments:

Between two lungs spunea...

Da, intr-adevar, nu am cuvinte...:) :*

carpediem spunea...

frumos moment... but I'll save my long comments - care nu sunt numai de bine :)) - for a live talk sau for a long messenger one :)... anyways thx for the post... was indeed inspiring!

Lorelei spunea...

Bre, atata l-ai laudat, ca am hotarat sa-l ascult.
Si, intr-adevar, si eu am lacrimi in ochi.

Monica spunea...

@ Oana: Stiam ca iti va placea :*
@ Ciprian: I'm looking forward to that conversation :)
@ Miha: ma bucur ca ti-a placut :)

Trimiteți un comentariu