marți, 17 mai 2011

Keep quiet and smile

                                                                C

Am zile cand realizez cat de mult am simtit si cat de mult m-ai simtit. Aproape ca mi-ar veni sa plang daca as putea, dar maturitatea emotionala la care am ajuns, ma impiedica. E o nostalgie permanenta, ce nu trece, nu se agraveaza, pur si simplu persista.
Si nu, nu ma lamentez, nu regret nimic, nu cer nimic. Vorbesc cu mine doar. Ca sa ma asigur ca inca mai pot si ca, amintirile inca mai pot tine locul unei realitati ireal de adevarate.
Toata copilaria si adolescenta mea am visat cu ochii deschisi, mi-am construit lumea ideala, pe care, stiam ca n-o pot avea vreodata. Tocmai de aceea, perioadele in care “ma trezeam” erau tot mai scurte. Da, a mers o vreme. Pana cand intensitatea unei realitati neasteptate a depasit cu mult toate fanteziile mele la un loc. De atunci, imaginatia mea s-a predat neputincioasa in a crea mai mult. Si nu pot crea mai mult pentru ca “mai mult” nu exista. Nu dintr-o limitare a mea, sau din dorinta de a exagera o traire, ci din recunoastere a unei perfectiuni inefabile.
Nu-mi doresc o repetitie a trecutului, nici o reinventare a lui. Daca, prin absurd as mai avea ceva asemanator cu altcineva, m-as uri. Imi doresc un singur lucru: sa nu uit.

4 comments:

carpediem spunea...

hmmm... :) amazing feeling... a bliss at another level isn't it? really glad to hear that :)

Monica spunea...

Something like that :)

thelastoftheidealists spunea...

Cum spuneai intr-o postare mai veche - sa nu uitam pe nimeni din cei pe care i-am iubit. Da, o repetare e absolut imposibila si ar fi chiar aberant sa ne dorim o repetare din moment ce acea etapa s-a sfarsit dintr-un motiv sau altul (mai mult sau mai putin valid).
Dar sa nu uitam the amazing din relatia/relatiile care au fost.
A big virtual hug! >:D<

Monica spunea...

Intotdeauna zambesc cand citesc comentarii care surprind esenta a ceea ce am vrut sa spun. Sunt foarte rare cazurile in care oamenii inteleg si simt la fel, tocmai de aceea le apreciez si ma bucur de ele din plin. Multumesc >:D<

Trimiteți un comentariu