vineri, 17 iunie 2011

Let's NOT :))

Cateva cuvinte schimbate in graba cu Bianca imi confirma ca, sentimentul pe care il traiesc nu e doar o impresie. Exista legaturi care se creeaza, cresc si rezista in online. Chiar si in absenta totala a offline-ului. Kev e inca o dovada in acest sens.
Cateva cuvinte, doar, imi intaresc convingerea ca, atunci cand doi oameni sunt pe aceeasi lungime de unda, orice forma de comunicare e de ajuns pentru a simti aproape. La fel de adevarat e ca, atunci cand doi oameni vorbesc impreuna, dar se inteleg separat, o conversatie fata in fata, cu toate beneficiile si implicatiile ei, e inutila.
Pana sa experimentez profunzimea unei legaturi in online, n-as fi crezut ca doua persoane care nu s-au vazut niciodata, pot ajunge sa se cunoasca atat de bine, incat sa-si anticipeze reactiile, sa-si ghiceasca cuvintele, sa perceapa ironii si glume a caror potential maxim se valorifica in offline. Dar, mai ales, n-as fi crezut in profunzimea unei astfel de relatii si ma bucur ca mi se dovedeste contrariul.

Ma uit dezamagita la Nescafe Frappe-ul ce asteapta sa fie baut, in timp ce imi lipseste varianta similara de la Jacobs. Savurez cu intreruperi meniul KFC adus de colegul din Braila si fac pauze de apa plata intre aripioare.
Astept cu nerabdare sfarsitul programului ca sa pot pleca la shopping de rame foto. Doua la numar: una orizontala si una verticala. Am tot asteptat o idee buna pentru a personaliza noua locuinta, pentru ca o prefer goala, decat incarcata cu chestii inutile, comune si adunatoare de praf. Ideea mi-a venit intr-o vizita la bunicii lui Alin, cand am vazut o poza de-a lui de cand era copil. Fotografia are o istorie in spate, pe care n-o voi povesti, dar privind-o cu un zambet pana la urechi, mi-am amintit ca am si eu una, tot in alb-negru si cu povestea ei, care imi e tare draga. Asa ca, vom avea his and hers childhood pics :)
Ascult o piesa pe care am descoperit-o, indirect, printr-un prieten care avea la status un filmulet cu melodia respectiva ca si coloana sonora. De aseara o tot ascult pe ascuns, pentru ca, stiu ca, in urma glumelor din ultima perioada, pe subeictul asta, nu ma va mai crede nimeni cand voi spune adevarul. Parca nici mie nu-mi suna credibil ca o ascult pentru ca e R’n’B si ma innebuneste linia melodica :)) Mai ales ca, cine ma cunoaste stie cat pret pun pe versuri :) Dar cum, nu prea sunt semne ca voi renunta sa o ascult prea curand, imi asum “consecintele” si o postez.


4 comments:

Between two lungs spunea...

Hehehe, melodia e faina si ma pune pe ganduri.;))

Monica spunea...

E faina, dar nu e cazul sa te puna pe ganduri ;)) Abia astept sa vii acasa, sa vezi pozele si sa vorbim >:D< :*

Monica spunea...

P.S.: Sper ca ai observat-o pe Mary J Blige in clip :)

Between two lungs spunea...

Si eu abia astept sa vin acasa, sa vorbim...>:D< Da, am observat-o pe doamna Mary. ;)):*

Trimiteți un comentariu