joi, 7 iulie 2011

Mai sunt

O colega mi-a spus azi ca prefer extremele. I-am raspuns ca nu stiu sa fiu altfel, iar greselile pe care le fac exagerand in sens negativ, le recompensez, la aceeasi intensitate, in sens pozitiv. Duritatea din vorbele mele – atunci cand e gresit directionata – va fi mereu intrecuta de explozia unor sentimente a caror exprimare atinge profund, prin sinceritate si intensitate. N-o spun eu, ci evidentele.
O conversatie foarte scurta cu Ciprian mi-a amintit cine am fost, cine sunt inca, sub stratul asta gros de numbness care se asterne fara voia mea. Cateva cuvinte au facut ce nu vor face toate cuvintele din lume, spuse de ambalajele lipsite de suflet si inteligenta, ce ma inconjoara. Sufletul meu va vibra mereu diferit pe aceasta “lungime de unda”, pentru ca, unii oamenii au puteri supranaturale si le folosesc pentru a oferi fericire in supradoze.
Un status al Oanei, ma flateaza, citandu-ma. A nu stiu cata oara. Ma simt ciudat, pentru ca imi vin in minte geniile pe care le citez eu, oamenii pe care ii admir pana la paroxism, iar locul meu nu e printre ei. Stiu, totusi, un om care m-ar contrazice, subiectiv…  L-am pierdut demult…                                              
Un telefon, cand e primit de la surioara de suflet, are puterea de a schimba la 180˚ si cea mai profunda depresie. O traire inteleasa si impartasita la acelasi nivel imi reda aerul fara de care ma sufocam lent si sigur. O astfel de legatura patrunde adanc stratul de numbness descoperind ce a fost mereu acolo. Iar eu descopar ca, inca mai sunt… Mai sunt cum m-ai lasat Ciprian. Mai sunt cum ma vei regasi mereu, cand te vei intoarce la mine, Oana. Pentru voi sunt si trebuie sa fiu asa cum ma stiti.

Melodia de mai jos a trezit in mine emotiile necesare pentru a scrie aceste cuvinte, lucru care nu s-a mai intamplat demult, pentru ca putine lucruri ma mai misca. Oameni si mai putini. Melodia asta face gandurile si problemele de la munca sa dispara, ceea ce, pentru mine inseamna enorm. O dedic celor in stare sa simta.

Beyonce - I Was Here
   
 

6 comments:

Lorelei spunea...

Frumoasa melodie, frumos post.
Te-nteleg. Cred.

Monica spunea...

Multumesc. Cred :)

Between two lungs spunea...

Mai esti :) >:D<

Monica spunea...

Sa mi-o mai spui :) >:D<

carpediem spunea...

nu realizezi ce faci... chiar nu realizezi! esti un suflet minunat, bliss, si sufletele minunate ar trebui sa aiba o lume separata doar pentru ele... cum sa spui ca nu-ti gasesti locul printre oamenii care merita citati? daca nici tu nu esti acolo, atunci nu mai inteleg eu principiul de om "worthy"... esti un om dintr-un milion, un om care stie ce simte si mai ales stie sa simta... un om care, la fel ca mine, are valori total diferite de ceea ce il inconjoara si care trebuie sa luopte cu un curent irelevant in fiecare zi... partea proasta e ca ne pierdem prin lume si cateodata ne intrebam si care o fi scopul... probabil ca exista unul... esti mai mult decat ceea ce crezi ca esti si ar trebui sa te uiti in fiecare dimineata in oglinda si sa zambesti ca esti capabila sa simti si sa intelegi atat de multe lucruri importante din lumea asta... I genuinely love your soul! :*

Monica spunea...

I genuinely thank you for still holding onto me :*

Trimiteți un comentariu