joi, 18 august 2011

Boule care esti tu bou

Sunt intr-o pasa buna. Doar ca, detest oamenii, in majoritatea lor. Nu ma mandresc cu vreo inteleligenta iesita din comun, dar, totusi, cat de ignorant/nesimtit/plin de tupeu  tre’ sa fii sa iei peste picior lumea pentru prostie, cand tu inca te mai chinuiesti sa iei bacul la 38 de ani?!
Cat de vaca incaltata poti fi, sa-mi ceri pe un ton ridicat, arogant si expeditiv sa te ajut, cand programul meu s-a terminat de 20 de  minute? Eu am stat in plus sa-mi termin treaba in timp ce tu sudai tigara dupa tigara, cafea dupa cafea, telefoane dupa telefoane si barfe dupa barfe.  Poate ai impresia ca, diploma de bac iti confera vreo nota de superioritate. Poate peste agramatul de mai sus, desi, nu stiu ce sa zic, competita e acerba.
Cat de prostituata cu doua fete poti fi, cand bagi pe gat atentii nedorite, dar primite din jena, doar ca sa poti cere mai tarziu favoruri nejustificate? Cat de jegos sa fii, sa crezi ca ajut automat pe toata lumea? Daca m-ai auzit ca ofer ajutor cuiva, inseamna ca acel cineva merita, din punctul meu de vedere, iar asta nu-ti da niciun drept sa presupui ca sunt dispusa sa fac acelasi gest si pentru tine. Dar, ca sa deduci asta iti trebuie putin mai multa mobila la mansarda si, evident, nu e cazul.
Cat de retard sa fii, sa te arzi vazand cum te ard si sa continui sa ma subestimezi? Pentru mine e doar amuzanta situatia, in timp ce, pentru tine va continua sa fie dureroasa. Norocul tau ca-mi iau concediu in curand. Norocul meu ar fi sa nu te mai gasesc la intoarcere.

3 comments:

Between two lungs spunea...

Mda..."boule care esti tu bou"! :) :*

Monica spunea...

E vorba lui Badea :)

Ghost spunea...

pan-aici am mers.
cu bine, domnita.

:)

Trimiteți un comentariu