miercuri, 24 august 2011

It takes YOU to be me

All of you.
Aseara m-a intrebat cineva ce imi doresc de ziua mea. E o intrebare la care n-am stiut niciodata ce sa raspund. Cine ma cunoaste ar trebui sa stie ce imi doresc. Cine nu… imi place sa fiu surprinsa. Ce farmec mai are daca stiu dinainte ce voi primi?
Ziua mi-a inceput fabulos. Am intarziat la munca, pentru ca, daca nici azi nu mai e permis, cand sa fie? Pe drum m-a sunat Oana sa-mi spuna ca ma asteapta in fata sediului sa-mi ureze “la multi ani”, iar cand am ajuns, colegii m-au intampinat din strada cantand. Nu mai stiam intre cine sa ma impart si cate maini sa mai am pentru imbratisari, dar surpriza a fost de proportii. Florile de la baieti sunt superbe si ma ametesc cu mirosul de crini din buchet. Am primit cadouri de la persoane de la care nici nu visam, telefoane si mesaje de la oameni cu care nu am mai vorbit demult si o vizita neasteptata cu un impact ciudat: o senzatie de genunchi moi, o inima ale carei batai imi rasunau in urechi ca tobele si un tremur ce a facut o colega sa ma intrebe daca imi e rau. Stiam ca nu-mi pot controla emotiile, mai ales in situatii neprevazute, dar la o astfel de intensitate, dupa atata timp… nu ma asteptam. De obicei, stiu cam la ce sa ma astept de ziua mea. Ziua de azi, insa, mi-a intrecut puterea de predictie. M-am linistit, dupa furtuna unei simple prezente si am continuat sa primesc gesturi neasteptate si urari. M-a sunat fratiorul din Germania si am ras continuu timp de 20 de minute impartasind lucruri pe care doar el le poate intelege si simti. Am facut amadoi aceleasi conexiuni in acelasi timp si ne-am amintit de tata in perioada cand a fost plecat in Grecia. Grecii, la fel ca si nesimtitii de nemti, nu vorbesc engleza. Vorba lui tata era: ma dor mainile de la atata vorbit engleza :)))
De la Ciprian am primit cu dedicatie melodia de mai jos si un mesaj ce m-a atins, insotite de pupici virtuali, pentru ca, asa cum m-a obisnuit, de ziua mea nu e niciodata in tara.
M-au surprins mesajele si urarile de anul asta, chiar ma asteptam sa fie mult mai putine, pentru ca firea mea nu e pe placul multimii. Si, in plus, in ultima vreme nici macar pe placul meu n-a fost. Si, totusi, azi am simtit ca everything falls magically into place. Like for a magic day. My day. Multumesc tutror pentru sentimentul asta.


3 comments:

Blue spunea...

Sa fie un LA MULTI ANI si de la mine...insotit de multa sanatate si asortat cu bucurii!!! :)

Lorelei spunea...

Am trecut cu o ora peste ziua ta...
La multi aaaaaaaaaani! (imagineaza-ti ca am o tiuitoare din aia si un coif pe cap).
Sa fii fericita!

Monica spunea...

Blue, multumesc frumos pentru urari :)

Miha, incerc sa mi te imaginez asa, dar nu prea imi iese :)) Multumesc mult.

Trimiteți un comentariu