marți, 9 august 2011

Liniste si pace

Dupa cateva zile, transformate - pe nesimtite - in saptamani aglomerate la munca, am avut si o multumire. Atat personala, cat si profesionala. Pe plan personal, mi-am dovedit mie ca ma pot descurca chiar foarte bine in situatii, pe care, pana acum le-am evitat. Iar profesional am primit felicitari, in conditiile in care nu sunt deloc obisnuita cu astfel de aprecieri. Binevenite, de altfel, exact cand aniversez 5 ani de activitate in firma.
Ca sa pastrez registrul pozitiv, am primit azi unul din acele e-mail-uri care imi aduc un zambet mare si statornic. Continea doar o litera: K. Dar, cand aceasta reprezinta confirmarea perioadei de concediu solicitate, cea mai indelungata de pana acum, K devine cea mai frumoasa litera din alfabet. Acum pot sa-mi fac linistita bagajele si sa vizez cu ochii deschisi la cum va fi calatoria cu avionul, primul concediu departe de romanica si primele saptamani in care voi fi complet despartita de telefonul de serviciu.
In alta ordine de idei, timpul mi se pare cel mai mare dusman al meu, momentan. Nu stiu cand trece, dar, parca ziua are tot mai putine ore. De fapt, chiar are mai putine ore, in conditiile in care te trezesti la ora 15.20 sambata. Evident ca nu m-am mai ocupat de nicio atributie domestica, ci m-am impartit intre Charlotte si Fringe, Alin si Ciprian. Nu mi-a dat cu virgula.
P.S.: Aseara am aflat ca s-a intors si MB din CO. Mai mult de atat nici nu mi-as mai putea dori. 

0 comments:

Trimiteți un comentariu