joi, 11 august 2011

Magnet pentru prosti

                                                         toxel.ro

Inexplicabil, dar trebuie ca asta sunt.
Prostii nu sunt nici intimidati, nici tinuti la distanta de atitudinea mea complet respingatoare. Aroganta, ironia si dispretul cu care ii tratez nu-i deranjeaza pentru ca nu le sesizeza. Ignorance is bliss indeed.
Oricum, de data asta nu m-am mai enervat, ci am ras cu pofta. Pentru ca nu am venit in contact direct cu proasta de serviciu, ci doar am fost spectator cu bilet VIP in primul rand la circul de viata pe care il are si pe care nu-l poate tine privat. Nu stiu nici acum ce m-a determinat sa fac click pe profilul ei de facebook. Poate o combinatie intre plictiseala de la munca si curiozitate. Numele ei imi era cunoscut si cum mi-a aparut la “people you may know” am zis sa vad cui i-am dat ignore acum vreun an. Vai! Ce mi-a fost dat sa vad violeaza cu brutalitate limba romana. Dar n-o sa-i fac publica identitatea pentru ca nu e frumos. Totusi, cine vrea detalii, i le pot da pe privat :)) pentru ca pozele merg mana in mana cu descrierea si comentariile.
Asta e o mostra de comentariu: “culoarea mov sta ok de bine.esi draguta chear si aleasa de mine.?pacat car trebuy sa facii modelig ca mine.ciauu.te pup!” =)))))))) Asa ceva?! De mentionat ca tanti are 26 de ani.

4 comments:

.miss bee spunea...

Dacă e așa la 26, nu vreau să știu cât de singur se simțea neuronul ei pe la 16-18 ani. x__X

Monica spunea...

Nici eu nu vreau sa-mi imaginez, mai ales ca rabdarea mea e inexistenta cand vine vorba de naivitatea minorilor. Daca la asta se mai adauga si prostia, iar eu ar trebui sa le suport, atacul cerebral ar fi garantat :))

Lorelei spunea...

:))))))))

Ciau(o), bre!

Cat mai ai pana la conced'?

Monica spunea...

Buna, Miha. Pe 29 august plec si ma intorc pe 12 septembrie.

Trimiteți un comentariu