joi, 29 septembrie 2011

Noapte de cosmar / Kevin Costner

Noapte de cosmar am avut aseara, iar acum incerc sa stau treaza, la munca. M-am trezit cu ochii fix in ceasul electronic de pe masuta televizorului si, cred ca l-am privit minute in sir, pana am realizat ca era chiar 4 si ceva. Nu visam. Dar, ceva visasem si era ceva oribil, suficient de grotesc cat sa ma trezeasca. Imagini cu pisici moarte, sange si caini torturati imi reveneau in minte in timp ce imi dadeam seama ca nici fizic nu ma simteam prea bine. Durerea abdominala nu putea nici ea fi asociata cu visul, pentru ca o resimteam din ce in ce mai tare. Dupa ce am incercat sa dreg busuiocul cu o pastila, sa ma distrag privind stirile de la ora 4 (slava domnului ca nu erau tot sangeroase) am revenit la somn. Teoretic numai, pentru ca, practic, ma trezeam prea des ca sa pot spune ca am adormit, cu alte imagini in minte. Visasem ca am lasa usa apartamentului deschisa si doi indivizi inarmati cu arme albe au deschis frumos usa si s-au apropiat de mine. In tot acest timp eu ne putandu-ma misca deloc. Cosmarul s-a repetata pana dimineata si il revedeam, parca, cu incetinitorul, simtind din plin si vreme indelungata un sentiment de frica amestecat cu groaza.

Dimineata, inca nu-mi trecuse nici raul fizic, nici senzatia oribila, de real, a prostiilor visate, dar ma gandeam ca odata ajunsa la munca, imi voi reveni. Cu acest gand in minte, rasucesc cheia in usa, apoi ma aplec dupa poseta. In acest scurt interval, cineva din exterior pune ferm mana pe clanta si o deschide. Era Alin, dar n-am apucat sa constientizez ca era normal sa vina acasa la acea ora, ca, sperietura a fost maxima. Eu oricum ma sperii intens si din orice, iar de data asta am avut nevoie de ceva timp sa-mi revin.

Dar, sa termin povestirea intr-o nota mai vesela. La stirile de la ora 4 (cele nesangeroase) am aflat ca a venit in tara Kevin Costner. Zona in care s-a cazat se numeste Dragoslavele si se afla in judetul Arges. Bineinteles ca, reporterii i-au intrebat pe sateni daca se bucura de venirea lui Kevin. Amuzamentul e asigurat de fiecare data cand oameni simpli de la tara sunt intrebati de lucruri de care n-a auzit neam de neamul lor. Dupa “operatiunea” Deveselul – alt show de comedie – era timpul pentru Kevin Costner. Ce credeti ca au raspuns mamaile? “Ne bucuram, daca ne mareste pensiile Chevin asta” :)) Pur romanesc.

0 comments:

Trimiteți un comentariu