joi, 13 octombrie 2011

Drepturi cunoscute = Drepturi recunoscute

Azi am primit prin posta rezolutia sesizarii mele la BCR, despre care vorbeam in postarea anterioara. Ceva clar a fost putred in Danemarca, din moment ce raspunsul suna cam asa:

Urmare a cererii dvs inregistrata la BCR contact center sub nr. x, va facem cunoscut ca s-a procedat la inchiderea contului y si a cardului atasat si au fost anulate comisioanele restante aferente acestui cont.
Va multumim pentru intelegerea acordata, asigurandu-va ca de fiecare data de consideratia noastra.

Sa-i fi impresionat cazul meu atat de mult, incat sa fi facut o exceptie?! Mi s-a acordat vreo favoare?! Daca stiam ca e atat de simplu, ceream mai multe. 
Evident ca nu. Raspunsul lor sec denota un singur lucru: vina. Vina ascunsa ca mizeria sub pres si nerecunoscuta. Abia atunci cand mi-am stiut drepturile, mi le-au recunoscut si ei. Pentru cine nu si le cunoaste, BCR e un fel de camatar care joaca alba-neagra.

0 comments:

Trimiteți un comentariu