luni, 17 octombrie 2011

Feels like winter

Inca disimulez sentimentul unei toamne tarzii, desi iarna si-a intrat complet in drepturi. Am auzit ca se va incalzi zilele urmatoare. Nu ma incalzeste cu nimic. Oricum, toamna nu e vremea bilanturilor pentru mine. Nu trag linie, nu adun, nu socotesc nimic. Las bilanturile in seama contabililor. In schimb, fac curatenie. Pentru ca, trebuia demult, dar am tot amanat si, pentru ca, psihicul meu nu mai suporta multe lucruri. Da, e timpul pentru o curatenie generala in blogroll. Urmaresc bloguri pe care nu le mai urmaresc demult, ba chiar ma scot din sarite. Primele care vor disparea, apartin celor care insista sa scrie zilnic fara sa aiba nimic de zis. Am avut rabdare o zi, doua, noua, dar cand ajung sa citesc postari despre lipsa de inspiratie zilnic, rabdarea mea cedeaza. In primul rand, ma deranjeaza lipsa de respect si consideratie pentru mine ca si cititor si, nu in ultimul rand, am senzatia ca sunt luata de proasta. Prin urmare refuz sa fac trafic oricarui blog pe care sunt afisate postari de genul: pentru ca azi n-am inspiratie, o sa va povestesc ce au mai scris pe blog A, B, C […] X, Y si Z. Nu merci. Daca ma interesa ce face X nu intram pe blogul tau.
O alta categorie de bloguri care vor iesi sunt cele care in ultima vreme s-au umplut de clisee. Copy-paste stiu sa dau si eu, iar de vorbe spuse fara cap, repetate automat, fara a fi puse sub semnul intrebarii, sunt satula. Mai ales daca sunt emise sub forma unor descoperiri majore. Bine zicea George Carlin: I don't support causes like "let's teach children to read"; kids who want to read are gonna learn how to read. Let's teach children to question what they read. That's more important.
Un exemplu de blog al carui autor posteaza zilnic, dar care nu va disparea prea curand din aria mea de interes este acesta. Sau acesta.
P.S.: Nu ma astept de la cei vizati sa le pese de blogroll-ul meu, pentru ca followers exista din belsug. Ca de obicei, tot ce fac si spun e in primul rand pentru mine.

0 comments:

Trimiteți un comentariu