luni, 24 octombrie 2011

Mici obsesii

De cand ma stiu am avut o pasiune vecina cu obsesia pentru Tom Cruise. Pana de curand, cand, in mod complet surprinzator, locul i-a fost “suflat”. Spun surprinzator pentru ca, pe mine, barbatii care arata bine si apar pe copertile revistelor sau in diverse topuri, ma lasa rece. Nu mi-au placut niciodata Brad Pit, David Beckham sau altii ce au facut obiectul isteriei feminine in masa. Dimpotriva, un corp bine lucrat si un chip de o frumusete comuna, banala, imi sunt indiferente. Extrem de rar se intampla sa intorc capul pe strada dupa cineva, sau sa admir vreun actor/cantaret, etc., altfel decat din punct de vedere profesional.
Ca sa ma topesc dupa cineva, trebuie sa fie deosebit, la un nivel dificil de explicat in cuvinte. Atat de complicat, incat nici n-o sa incerc o explicatie. Ca sa nu mai lungesc vorba, recenta pasiune se numeste Hugh Jackman. Mi-a placut inca de acum cativa ani, cand visam cu ochii deschisi, urmarind Kate & Leopold. Doar ca, pe atunci nu m-am obosit nici macar sa-I aflu numele. Mi-a placut filmul si atat. M-am multumit sa-l incadrez superficial in categoria actorilor “one movie wonder”. Incredibil de tarziu l-am descoperit, la recomandarea lui MB si abia atunci am facut conexiunea cu Kate & Leopold. De atunci i-am cautat toate filmele si am descoperit nu doar un barbat criminal de sexy, ci si un actor ce poate face fata unor roluri extrem de diverse, neincadrandu-se in niciun tipar.
In weekend am fost la Real Steel si, desi trailer-ul nu mi-a atras atentia deloc, am avut parte de o surpriza de zile mari. Filmul a fost mult mai bun decat mi-am imaginat si inca o data mi-am dat seama de capacitatea acestui om de a juca orice. Absolut orice. Iar asta il face si mai sexy.
Apropos de Hugh, mi-am amintit de aceasta poveste amuzanta:

0 comments:

Trimiteți un comentariu