vineri, 11 noiembrie 2011

Cu dedicatie


Pentru toti imbecilii care m-au calcat pe nervi in online/offline si a caror viata se invarte in jurul copiilor lor. 

"It’s all about the children. Help the children, what about the children, save the children. You know what I say? F**k the children!

There’s a neurotic fixation that somehow, everything has to be revolved around children. First of all, they’re not all cute, some are really unpleasant. Second premise: not all children are smart and clever. Kids are like any other group of people: a few winners, a whole lot of losers. There are lots of losers out there that are simply not going anywhere. And you can’t save them all.
Another bullshit is that every child is special. Boy, they say it over and over, as if to convince themselves: every child is special. Every child is clearly not special. But let’s say it’s true. What about every adult? Isn’t every adult special too? And if not, at what age do you go from being special to not so special?" - G.C.

sau





2 comments:

Lorelei spunea...

:)))))))))

Inteleg perfect ce spune Carlin.

Though...mine IS special :))))))

L-am urmarit de mic. Si nu, nu are talente speciale... Adica are... ca toti copiii (face origami, kirigami, gandeste abstract, il preocupa probleme de stiinta). Nici nu le incurajez, nici nu le impiedic sa se manifeste. Isi face singur de lucru cu chestiile lui. Nu am cazut in adoratia propriului copil, nu alerg de colo-colo cu el la cursuri de ceva, ca sa-l dezvolt, nu.

Doar ca atunci cand era mic (acum s-a schimbat) n-am vazut/simtit samanta de rautate sau de violenta in el. Se spune ca, de fapt, copiii sunt violenti, sunt rai, chinuie animale bla-bla. Suntem animale, la baza.
Copilul meu (inainte de a o fi invatat de la mine) n-a manifestat picatura de violenta in relatie cu alti copii, oameni sau animale.
Si acum, vazand pe cineva (o ruda) altoindu-si copilul, ca nu se mai astampara (gen tras cateva la fund), mi-a cerut "Spune-i sa nu-l mai bata".
Si da, acum spune cuvinte urate (exact ca mine), si face niste chestii naspa (mai degraba ca reactie la ceva), dar inauntru, acolo, eu il stiu curat. Si ma blamez in fiecare zi ca eu "l-am murdarit" sau am lasat sa fie "murdarit" de altii. Incarcat cu toata mizeria acestei lumi.
N-am stiut sa fiu pavaza intre el si mizerie. Ba, mai mult, de la mine a primit-o pe cea mai multa!

Monica spunea...

The man makes his point :))))

Nu cred ca il poti feri de mizeria lumii in care traim, pentru ca tot in lumea asta traieste si el. Iar, intr-un glob de sticla, protejat de tot si toate, nu e o idee buna sa-l izolezi. Pentru binele dezvoltarii lui. Dar sunt convinsa ca stii asta.

Trimiteți un comentariu