miercuri, 16 noiembrie 2011

Experiente relevatoare

Nu stiu daca e de vina postarea anterioara, comentariul atat de nimerit al unei persoane care, culmea, nu ma cunoaste prea bine si n-avea de unde sti ce inseamna acel clip, atat de drag mie, nu stiu daca are o contributie conversatia interesanta de azi cu “anonimul”, wake up call-ul discutiei cu unchiul meu, faptul ca e seara si, seara, cand sunt singura, interpretez un alt personaj (vorba Ameliei Nothomb); poate ca si capitolul recitit din Dostoievski a avut o contributie, sau amintirile inceputului de relatie cu Alin si gandul ca trebuie sa ma bucur de ce am, atat timp cat am… Poate si citatul postat de cineva (memoria nu ma ajuta sa identific cine) care spunea: it’s not about what you don’t have, it’s what you do with what you have that counts, a ajutat. Poate ca au fost si alte elemente ce au contribuit la starea pozitiva de acum, dar nu le constientizez. Si, desi, niciuna din problemele expuse anterior nu s-a schimbat, dimpotriva, chiar s-a mai adaugat un motiv de grija, ceva ma face sa fiu linistita. Am o senzatie de liniste ce nu poate fi tulburata prea curand, iar sentimentul e diametral opus tristestii, vecina cu disperarea, de acum cateva zile. 

Vorbele “de duh” nu m-au ajutat niciodata, atunci cand le-am descoperit insirate sec pe vreun site, sau le-am auzit spuse automat de vreo cunostinta. Neinsotite de experientele unor trairi autentice si relevatoare, devin simple clisee nesemnificative. De data aceasta, insa, au existat si trairile. Now, how do I hold on to that?



2 comments:

Anonim spunea...

:) enjoy


http://www.youtube.com/watch?v=vUO6kYLb6As

anonim-ul? :)

Monica spunea...

Merci :)

Pai, vad ca insisti sa ramai anonim ;))

Trimiteți un comentariu