marți, 1 noiembrie 2011

Secret codes and battleships

Mi se intampla uneori, cand nu stiu ce muzica sa ascult, sa tastez, aproape inconstient, Darren. Youtube-ul e destul de ofertant in ceea ce-l priveste. Asa am facut si aseara si, spre surprinderea mea, Darren Hayes era din nou in topul cautarilor, ceea ce nu putea insemna decat un singur lucru: album noooooooou! Nu mi-a luat mult sa aflu ca a fost lansat acum cateva zile. Timpul n-a trecut suficient de repede pana azi, cand fratele meu mi-a facut rost de o varianta a albumului cu piese bonus. Asta o sa ma tina ocupata, intr-un mod fericit, cel putin o saptamana, timp in care cu siguranta voi invata piesele pe de rost.
Ziua de azi mi-a fost senina din acest motiv. Am descoperit un Darren diferit, inovator, dar, in acelasi timp, intors la originile Savage Garden. Ascultandu-l vorbind despre album, dupa ce am parcurs toate piesele, am realizat ca am intuit si simtit exact ce a vrut sa transmita. La fel cum mi se intampla acum mai bine de 10 ani. Numai ca, pe atunci eram un om diferit. Intre timp, personalitatea, gandirea si modul meu de a simti s-au modificat considerabil. Dar, zambesc fericita la gandul ca, datorita lui, revin si eu la origini si imi amintesc cu placere de copilul din mine.
Si daca tot veni vorba de amintiri… colectia de CD-uri cu Darren mi-a completat-o tata, sub forma unui cadou de ziua mea, acum multi ani. Inca mai simt atat de recent momentul, de parca a fost ieri. Si ca o ironie a sortii, am primit albumul acesta tocmai azi, cand tata ar fi implinit 55 de ani…

0 comments:

Trimiteți un comentariu