miercuri, 2 noiembrie 2011

Take time, it's free

Alin mi-a facut o surpriza si m-a dus sa vedem “In time”. Asteptari de la Justin nu am avut, dar nici nu pot spune ca m-a surprins placut. Pur si simplu a jucat decent, suficient cat sa nu se faca de ras, dar nu indeajuns de bine pentru a se face remarcat. Pe Amanda Seyfried am adorat-o in Chloe si mi-a facut placere s-o revad intr-un rol diferit si cu un look contrastant. Bineinteles, Olivia Wild se face remarcata, chiar daca apare destul de putin, dar cireasca de pe tort pentru mine a fost altcineva. Un nume pe care il voi retine cu siguranta de acum inainte e Cillian Murphy. Aparitia lui mi-a taiat respiratia, rolul a fost foarte bine interpretat, iar el are ceva deosebit in fizic si atitudine. Abia dupa ce am ajuns acasa si l-am cautat pe net, am descoperit ca a avut un rol considerabil in Inception. Numai ca, acolo nu mi-a spus mai nimic. In “In time” mi-a spus ca se poate descurca fenomenal in roluri complet diferite. Iar genul asta de actori sunt irezistibili. 

2 comments:

Ghost spunea...

hmmmm... Loki, Raymond, I see... you like the bad guys.

:)

Monica spunea...

Dintotdeauna :)

Trimiteți un comentariu