marți, 27 decembrie 2011

Imagini fabuloase

Am facut o mica selectie din fotografiile impresionante primite de la Ana pe e-mail. Le postez mai jos pentru a prelungi atmosfera linistita a sarbatorilor.

     vedere dintr-un balcon din Chicago, etajul 103

 Dubai, vedere din BurjKhalifa

         birourile unei firme de arhitectura in Madrid

punctul de intalnire dintre Marea Baltica si Marea Nordului, in Skagen, Danemarca (apele au densitati diferite)

       la o cafea la granita dintre Olanda si Belgia

                                         paradis pierdut in Oceanul Indian

                  aeroport in Maldive, pe o insula artificiala din Oceanul Indian

aeroport Gibraltar (imi aminteste de senzatia experimentata recent, cand am privit avionul care imi aducea fratiorul acasa, trecand deasupra mea, la foarte mica inaltime)

                                                                statuie in Franta

                                       la limita dintre saracie si bogatie, in Brazilia











0 comments:

Trimiteți un comentariu