miercuri, 21 decembrie 2011

Sasha



Ninge, in timp ce pe facebook lumea posteaza ciudat de multe fotografii pe tema anotimpului precedent.

Astept cu nerabdare vesti de la o prietena draga, care a disparut brusc si inexplicabil din online. In acest timp, cineva de care ma leagau leaga amintiri ale unor sentimente imposibil de cuprins in cuvinte, clicked the unfriend button. Sunt convinsa ca are dreptate. Dreptatea lui. Sunt prea obosita s-o contest, sau sa fac eforturi in a-i dovedi cine sunt. Dar ii multumesc pentru ca mi-a deschis ochii si m-a facut sa realizez lucruri care mi-au schimbat viata la 180 de grade. In bine.

Dupa multe tatonari am cedat insistentelor prietenului meu si am adoptat o pisicuta. Pentru mine e un pas urias, pentru ca n-am mai avut niciun animalut si, in plus, nu sunt deloc “a cat person”. Dar mititica asta m-a topit de la prima vedere, mai ales ca, in petshopul din care am luat-o statea singurica si trista, in timp ce toata lumea se oprea sa alinte pisicile de 800 lei. Ea era gratis, dar romanii nu se ingramadesc la astfel de oferte. Prefera tigai si bormasini.
Deci, de cateva zile am pisicuta si, momentan, nu prezinta acele trasaturi specifice, pe care nu le agreez. Sper sa am noroc, pentru ca deja mi s-a lipit de suflet. Sasha e cadoul nostru de Craciun. Si zambesc mai des de cand o am in casa. Mult mai des.

9 comments:

Kali spunea...

Sasha un nume foarte frumos!
Sa ai agrija de ea si sa ne mai pui poze pe aici cu ea!:P

Between two lungs spunea...

>:D< Ma bucur ca zambesti mai des...:) Maine ajung acasa si abia astept sa va smotocesc pisicuta :)) :*

Monica spunea...

@ Mihaela: Esti singura careia i-a placut acest nume, in afara de mine si prietenul meu :)
Daca as analiza numele in sine nu e printre preferatele mele, dar atribuit ei, se potriveste perfect si suna foarte bine.

@ Oana: atat iti trebuie; sa vezi ce te smotoceste Alin pe tine :))
Te astept poate la o supa chinezeasca, daca imi reorganizez bugetul. Daca nu, merge si un ceai verde ca e antioxidant ;))

Liz spunea...

Vai. Numele e genial! Figura pisicului de asemenea! You're doomed, you know, right? Looks like a little demon... she will take your soul...

docica spunea...

Eu am o pisica persana. Dar nu are "certificat de autenticitate". Adica mi-a dat-o un prieten pe fabuloasa suma de 1 leu. Pentru mine e cea mai frumoasa pisica din lume. Chiar ma gandeam ca e mai frumoasa decat una de rasa pura. Asta pentru ca e unica. O cheam Cocaina (ca e alba si da dependenta). Sincer, ceea ce m-a facut sa intru pe blogul tau a fost numele pisicii. E foarte frumos. Din intamplare cunosc doar oameni care au nume deosebite pentru pisicile lor (Pespi, Sushi etc.). O sa vezi ca desi pare mai rece decat un caine, pisica va sti sa actioneze in momentele cele mai grele pentru tine (simt ele cumva suferinta). Si independenta ei felina o sa ti se para mai stilata decat dependenta unui catel. Sa nu intelegi ca nu iubesc cainii. Chiar imi doresc unul foarte mult, dar astept sa-mi mai creasca bebelusul... ca sa creasca impreuna.

Monica spunea...

@ Liz: Da, numele mi se pare si mie deosebit. Are fata de Sasha ;)) Dar incep sa cred ca ne-am luat porumbel, nu pisica, dupa zgomotele pe care le scoate :)) Nu miauna aproape deloc (ceea ce imi place) si caraie la orice atingere, la orice miscare. E amuzanta rau.

P.S.: Dintr-un motiv pe care n-am avut timp sa-l investighez, nu mai pot scrie cu diacritice. Dar, intelegi tu.

Monica spunea...

@ Docica: Vad ca, totusi, are priza la public numele ei si ma bucur :)
Ai simtit, partial, de ce pisicile nu sunt preferatele mele. Nu-mi place "raceala" de care dau dovada, iar independenta de care vorbesti nu mi se pare ca le confera stil. Pentru ca nu-mi plac bibelourile.
Imi doresc sa creez o legatura cu animalutul meu - din acest motiv n-as putea avea niciodata pesti in acvariu - iar aceasta legatura se naste mai usor si e mai puternica in cazul unui catel.
Dar, cum spuneam, Sasha nu e asa. Momentan :)

thelastoftheidealists spunea...

Sa-ti creasca frumoasa si jucausa si sa te bucuri de ea cat mai mult timp! E minunat sa stii ca ai un sufletel care te asteapta acasa si care tanjeste dupa grija si dragostea ta!

Monica spunea...

Multumesc, Claudia. Da, chiar e minunat :)

Trimiteți un comentariu