vineri, 20 ianuarie 2012

Pofta de citit

              John George Brown - Reading on the rocks Grand Manan, 1877

Azi, Coltul Colectionarului m-a intampinat cu o veste buna pe e-mail: reduceri considerabile. La tigai si bormasini nu ma ingramadesc, dar pentru carti, oricand. Prefer textura si mirosul paginilor ingalbenite de trecerea timpului, unor obiecte de calitate si utilitate indoilenica.
Am descoperit anticariatul, acum mai bine de un an, recomandat calduros pe blogul lui Barbie. Am facut o lista, am trimis comanda si am asteptat, sceptica, pachetul. Cartile au venit la timp, insa, intr-o stare foarte buna si la un pret convenabil. Mi-am luat Jane Eyre si Shirley de Charlote Bronte, o scriitoare care imi lipsea din biblioteca, iar Coltul Colectionarului a fost singurul anticariat care o avea. De atunci am ramas fidela.
Acum am in gand Eugenie Grandet – Honore de Balzac si lista ramane, la fel ca si mine, deschisa la propuneri.

0 comments:

Trimiteți un comentariu