joi, 23 februarie 2012

Dupa fapta si rasplata



Ce fac eu pentru pisica mea:

Stau ore intregi nemancata cand vin de la serviciu, daca ea si-a gasit o pozitie confortabila si doarme la mine in brate.

Ma asez pe marginea scaunului de la calculator, ca sa incapa si ea in spatele meu – locul ei preferat.

Daca vrea sa-mi stea in brate cand stau la pc, trebuie sa stau pe varfuri, pentru ca altfel aluneca si nu-i place.

Renunt la lucruri pe care as fi putut sa mi le cumpar, pentru a-i lua ei diverse accesorii care imi plac.
Fac liniste cand doarme.

Imi fac timp sa ma joc cu ea, chiar si cand sunt obosita.

Ce face pisica mea pentru mine:

Ma impulsioneaza sa fiu creativa. Acum trebuie sa gasesc un alt loc pentru hartia igienica, de preferat undeva pe tavan, unde nu poate ajunge s-o rupa in cele mai mici bucatele posibile.

Ma incurajeaza sa-mi gasesc un job part time. Doar asa sa-mi permit sa inlocuiesc canapelele pe care le-a facut ferfenita incercandu-si ghearele si coltii.

Ma determina sa fiu o mai buna gospodina. Sunt experta in stersul geamurilor si oglinzilor (pe care le linge cand se aburesc), in curatatul chiuvetei de la baie (de parul pe care il lasa cand se aseaza in ea, fix dupa ce am folosit eu apa), in stransul boabelor de mancare de pe jos (cand se satura si incepe sa se joace cu mancarea).

Imi antreneaza spiritul de observatie. Daca pana acum eram atenta doar la ce ma interesa, acum, atentia distributiva e un “must”, daca vreau  sa stiu din timp, cand si din ce directie urmeaza sa fiu atacata.

Imi impune sa fiu mai rabdatoare, intelegatoare cu o mai mare dispozitie de a accepta lucrurile pe care nu le pot controla. Vorbesc, bineinteles, despre dezastrele pe care le gasesc cand ma intorc acasa.

Dar, cel mai important lucru pe care i-l datorez e ca zambesc mai des. Iar zambetele sunt nepretuite.


2 comments:

Mihai spunea...

Eu as spune ca te face sa zambesti chiar bine, daca ii suporti atatea capricii. Mie imi plac cainii, nu as putea sta cu o pisica in casa.

Monica spunea...

Mihai, te inteleg perfect. Si mie tot cainii imi plac si nu m-as fi vazut vreodata cu o pisica, insa a inceput sa-mi fie draga de cand o am. Alegerea i-a apartinut prietenului meu.

Trimiteți un comentariu