marți, 7 februarie 2012

Furtuna de idei

Mi-e dor de o dezbatere cu cineva aflat pe aceeasi lungime de unda. Mi-e dor sa impartasesc idei, experiente, indoieli, certitudini, temeri, trairi. Mi-e dor sa zambesc surprinsa, cand imi aud gandurile puse in cuvinte de altcineva. Mi-e dor sa fiu inteleasa din priviri, sau din putine cuvinte. Mi-e dor de reactia aceea de fastaceala si, de neindemanarea pe care o am cand incerc sa explic cuiva ceva ce, eu tocmai am realizat datorita discutiei. Si mi-e dor sa fiu completata de cineva care simte la fel. Mi-e dor de plimbari lungi, picioare obosite, dileme epuizate. Mi-e dor de acea perioada cand grijile materiale nu primau problemelor pe marginea carora filozofam cu orele. Mi-e dor de voi, Oana si Cristi. Mi-e dor si de mine, cum eram cu voi.
Daca ati fi aici, v-as propune spre dezbatere cele de mai jos.

"People are not afraid of falling, they’re afraid they might jump" – Margin Call

"Why should we put so much effort into suppressing our most basic natural instincts? Sometimes you have to do something unforgiveable, just to be able to go on living" - A dangerous method

[Ce sinucidere poate fi fericirea;
A first sign of the beginning of understanding is the wish to die;
A book should be an ice-axe to break the frozen sea within us;
The meaning of life is that it stops] - Franz Kafka

2 comments:

Between two lungs spunea...

Am vazut filmele in cauza. ;)) Cuvintele respective mi-au ramas si mie in minte...poate ne facem timp de stat "la cioace" cum se spune pe aici...;))Miss you too, sisi! :*

Monica spunea...

Onutz, ma gandeam eu ca am cu cine. Timpul e problema.

Trimiteți un comentariu