vineri, 23 martie 2012

Citesc bloguri la fel cum ascult muzica

                                                                 sursa

Fara sa imi dau seama, m-am trezit ca urmaresc bloguri care, nu doar ca nu-mi trezesc niciun interes, dar ma si enerveaza peste masura. Probabil, dintr-un blog am ajuns pe altul, un comentariu mi-a trezit curiozitatea si tot asa, pana intr-un moment cand am realizat ca ma invart intr-un cerc de oameni fixati pe cateva lucruri, pe care le repeta obsesiv si cat se poate de deranajant. Am zis ca trebuie neaparat sa break the pattern ca sa n-o iau si eu razna. 

Cautand bloguri care sa indeplineasca doua cerinte imperios necesare (sa-mi suscite interes si sa nu ma calce pe nervi) am constatat ca standardele mele sunt teribil de inalte, sau nervii mei mult prea tociti. Prin urmare cautam acul in carul cu fan. Dupa vreo doua zile, am gasit cateva repere care sa-mi distraga mintea de la cantitatile industriale de spam consimtit. Annca, Adi Hadean si Dunia sunt trei dintre ele. 

Am cercetat si blogurile “faimoase”, cu trafic considerabil, dar le-am parasit repede, nelamurindu-ma ce gaseste lumea asa de interesant pe ele. Citesc bloguri la fel cum ascult si muzica: trebuie sa-mi placa omul din spatele lor. Altfel, produsul ma lasa rece. Iar un blog urmarit de mase, cel mai probabil ma va respinge, pentru ca, masele rareori sunt un indicator potrivit. 

Sunt deschisa la propuneri de bloguri pe care le considerati demne de citit.

16 comments:

KLAUDYU spunea...

Al meu în niciun caz. Deşi nu este citit de mase, are darul de a călca pe nervi. Drept urmare, atunci când masele îşi fac totuşi timp să arunce o privire (doar atât, deoarece n-au răbdare să citească kilometri întregi de aberaţii), mă blagoslovesc cu epitete din cele mai diverse (să mai spună cineva că semianalfabeţii au un vocabular limitat). Şi dacă blogul meu a reuşit performanţa de a mă plictisi pe mine, mă aştept să aibă acelaşi efect şi asupra celor care îl citesc.
PS: Nu încerc să aplic psihologia inversă. Chiar nu urmăresc alte bloguri, din motivele prezentate de tine mai sus, al meu fiind singurul pe care îl citesc (pentru că sunt nevoit, din moment ce eu îl scriu). Şi dacă nu pot să-ţi recomand unele interesante, măcar te avertizez de care să te fereşti.

ddunia spunea...

Multumesc frumos, imi facusi ziua mai frumoasa. :)

Monica spunea...

:)) Iti cunosteam deja blogul, iar tu stiai ca nu e in aria mea de interes.
Ma bucur ca am lamurit lucrurile si, spre binele tuturor, uita de oda aia pentru Badea :)
P.S.: Mult succes in Cipru!

Vlad spunea...

Al meu

ddunia spunea...

De la mine nu ai nici un comentariu in afara de asta?

Vlad spunea...

Al meu

Anca spunea...

Multumesc, Monica ...:) Si ma bucur tare mult. Daca o sa-ti simti blogul suprasolicitat maine dimineata, sa stii ca sunt eu cu o cana mare de cafea in brate.

Monica spunea...

@ Paula: Ma bucur mult sa aud asta :)
E prima oara cand imi lasi un comentariu.

@ Vlad: E o gluma? Una repetata...

@ Anca: Nu stiam ca stii ca exist :) Multumesc pentru comentariul tau cald. M-am simtit tare bine.

Vlad spunea...

Ha ha ha ? Ai fost ironica ?

Monica spunea...

@ Vlad: Aproape intotdeauna sunt. Mai ales ca blogul tau nu afiseaza nicio postare, iar lauda de sine...

Vlad spunea...

Nuuuu afiseaza nici o postaaaare ? Nuuu se poaaaate !!!!

Vlad spunea...

Credeam ca o pagina goala o sa-ti suscite interesul :) Na scuze ... daca ai standarde asa de inalte!

Probabil ca nu a indeplinit ambele conditii :)) Pacat! E un blog frumos totusi ... asa imaculat ... perfect!

Monica spunea...

@ Vlad: Sa-l stapanesti sanatos.

Ghost spunea...

hmmmm, blogu meu nu cred ca are vreo sansa in fatza standardelor tale, caci se invarte in sfere fantastico - depresive iar tu imi pari o femeie care apreciaza realitatea... da' daca iti apare vreo curiozitate din cauza de prea mult timp liber, la un gest, imediat ma conformez si prezint un link...

Monica spunea...

Prezinta-l :)

florin spunea...

Imi place foarte mult acest articol, si ar trebui sa existe mai multe asfel de articole pentru a fi cat mai informati in aceasta privita. Mai asteptam articole de acest gen, la fel de bune si chiar ma intereseaza foarte mult acest subiect.

Trimiteți un comentariu