marți, 20 martie 2012

M-am întors acasă

                                                                sursa

Nu de tot, doar pentru o zi și o noapte. De un an, de când m-am mutat, n-am mai dormit acasă deloc. M-am simțit ca Alice în țara minunilor. Am fost Alice în țara minunilor.  
Alice e povestea copilăriei mele. Mai am și acum caseta pe care tata mi-o punea la casetofon. E îngălbenită de vreme, dar trăirile îmi sunt prea întipărite în minte și suflet pentru a fi atinse de timp. 
Am împărțit aceleași glume și aceeași cameră cu frățiorul, am redescoperit conversațiile interesante și îndelungate cu mama, am adormit cu un pupic de noapte bună pe frunte și m-am trezit cu micul dejun pregătit. Un vis. 
Ce nu va rămâne prea mult timp la stadiul de vis e alergarea pe faleză, după care am tânjit toată iarna. Îmi reînnoiesc playlist-ul de pe XpressMusic și sunt gata.
 

2 comments:

Alin Ariton spunea...

Daca in loc de alergare te bagi la un facut de ras cu rolele, te insotesc cu cea mai mare placere. :)

Monica spunea...

Daaa, ma bag! Dar nu renunt nici la alergat :)

Trimiteți un comentariu