vineri, 30 martie 2012

Nu aud voci

                                                   toxel.ro

Octavian Paler spunea ca, atunci cand faci o alegere in care crezi, trebuie sa continui sa-ti sapi gradina, chiar daca nu creste nimic in ea. Asta am facut intotdeauna. Oricat de mult a durut, sau oricata singuratate a trebuit sa indur, am facut-o cu demnitate si verticalitate. 
Nu m-am adaptat, nu m-am prefacut, n-am facut concesii de la ceea ce sunt, pentru a aduna in jurul meu oameni in care sa ma regasesc, doar atunci cand imi pun o masca. Ce rost ar fi avut?
Nu intotdeauna e valabil principiul cu mersul la culcare, atunci cand doi oameni iti spun ca esti beat. Totul e sa te cunosti si sa crezi in tine, iar credinta sa provina din reflectie, nu din orgoliu. Si atunci, vocea majoritatii e secundara. Iar eu, oricum, nu aud voci.

1 comments:

Ghost spunea...

hear me now...

:)

Trimiteți un comentariu