luni, 26 martie 2012

Ziua ciudateniilor

In conditiile in care momentele mele de depresie au la baza timpul ce trece nemilos de repede, cineva a avut timp pentru asa ceva:


De pe Music Chanel aflu ca Rihanna gaseste intotdeauna modalitati de a se sluti  si mai tare. De la machiaj, par, corp, pana la muzica, toate se duc pe apa sambetei. Asa arata in noul clip filmat:


Din aceeasi sursa aflu ca Mariah Carey (pe care n-am suportat-o niciodata) si-a asigurat picioarele pentru cea mai mare suma din istoria asigurarilor corporale: 1 miliard. Fotografia ce insoteste articolul e aceasta:


Nu pot sa inchei inainte sa va spun ca si Tom Jones si-a asigurat ceva. Parul de pe piept, pentru 7 milioane. Slava domnului, poza cu parul de pe piept al lui Tom Jones n-am.
Mie mi-a ajuns pe ziua de azi.

UPDATE: Si cand credeam ca mi-a ajuns, tocmai ce m-am pregatit sa plec acasa, am inchis pc-ul, am incuiat biroul si... mi-am dat seama ca e 16.00, iar eu plec la 17.00. Clar, e ceva in neregula cu ziua de azi...

0 comments:

Trimiteți un comentariu