vineri, 6 aprilie 2012

Bucuria mea

De felul meu, nu agreez promotiile. N-oi fi romanca, cine stie. N-am participat niciodata la concursuri cu premii, n-am trimis SMS-uri, n-am introdus coduri, nici macar nu m-am dus sa ridic dozele de Cola gasite ca premiu sub capac. Nu de alta, dar drum la benzinarie oricum n-aveam, iar magazinele si chioscurile nu participa la promotii.
In ultima vreme, insa, m-a prins tare, dar tare de tot, concursul de la Napolact. Nu pentru ideea de castig, ci pentru site-ul promotiei, genial gandit si construit si, pentru ca, oricum cumparam produsele. Cu fiecare participare, poti vizita (virtual) unul din cele 20 de sate din Ardeal. Fiecare are o scurta descriere, intr-un limbaj specific ardelenilor, fotografii pentru a si vizualiza ceea ce citesti, iar la sfarsit, daca retii detalii despre satul vizitat si raspunzi corect la cateva intrebari, mai ai o sansa in concurs. Sansa nu ma intereseaza, dar imi place la nebunie sa imi pun la incercare memoria pe termen scurt si, eventual, sa si raman cu acele informatii in minte. In plus site-ul e amuzant de parcurs si foarte istet conceput. 


Pe sticla de sana sau chefir, ce imi serveste drept pranz la munca, scrie “prilej de ragaz”. Exact asta si e. Abia astept sa las tot deoparte, sa-mi iau covrigii cu susan si sticluta de Napolact, sa deschid site-ul si sa uit ca am niste colegi imbecili si enervanti. Si pentru cateva minute, chiar reusesc.

P.S.: Pentru cine se intreba, nu, nu m-a platit nimeni sa le fac reclama. E bucuria mea.

6 comments:

Lorelei spunea...

Mie-mi plac iaurturile cu fructe Napolact.

Particip la promotie, si nu doar la aceasta, ci la orice fel de concurs ce implica trimiterea unui cod prin sms, de ex, in buna traditie romaneasca.

N-am intrat pe site, da' te cred ca e interesant.

Lorelei spunea...

La ce serveste codul acela de sub comentarii?
Intotdeauna ma chiombesc sa vad ce scrie, LOL. Pana si la acest comentariu va trebui sa tastez un cod din ala. Ironic...
Un om se bate cu masina (formatul blogger care a introdus codurile alea), desi in the first place blogger-ul voia tocmai sa protejeze autorii de bloguri de spam (din cate stiu eu).
Da' a iesit taman pe dos, ca omul a ajuns sa lupte cu un cod impersonal, despre care nu stie exact la ce serveste.

Asta numa' dintr-o minte de Fecioara putea iesi, asa invartejeala!

Monica spunea...

Bune si cele cu fructe, unice pe piata ca arome. Si, ai castigat ceva pana acum, de esti asa perseverenta? :)

Codul ala ma enerveaza si pe mine, cred ca ar fi o idee sa fac ceva in sensul asta.

Lorelei spunea...

Da, am castigat in jur de 10 premii mici, aka nu vreo masina sau vreun apartament sau o suma mare de bani, ci o consola PlyStation2, un telefon mobil, un abonament pe un an la "Saptamana Financiara" (chiar e un ziar bun, am aflat multe chestii interesante din el), seturi de cosmetice, o mini geanta de voiaj, un dictionar, chestii din astea...

Monica spunea...

Da' ai ceva premii la activ :)

Lorelei spunea...

Pai e ca in bancul ala, "Ajuta-ma, Doamne, sa castig la Loto", iar Dumnezeu ii spune, dupa nu stiu cati ani de rugaciuni asidue, "Bine, Bula, te ajut, dar joaca si tu la Loto".

Cam asa cu premiile astea.
:)

Trimiteți un comentariu