luni, 9 aprilie 2012

Daca n-ar trebui...

                                                  sursa

Azi n-am avut spor deloc. As spune ca am plimbat cateva hartii de colo pana colo, dar nici asta n-am facut. Hartiile inca asteapta sa fie plimbate. Iar mie inca nu mi-a venit cheful. Ca niciodata, am lasat sa se strecoare o eroare intr-un raport trimis la Bucuresti. Nu e grav, se poate rectifica. La un moment dat.
Ce mi-ar placea sa fac, cu rezultate mai bune la capitolul eficienta, ar fi sa citesc, intr-un loc cald si linistit, departe de Romania. M-as mai plimba cu bicicleta, as asculta valurile unei mari spargandu-se de stanci, as revedea Venetia si, daca s-ar putea, i-as lua pe toti cei dragi si am calatori pana la adanci batraneti.
Insa, acum trebuie sa plimb hartiile, ca sa-mi permit sa mai visez si maine la ce as face, daca n-ar trebui sa le plimb.

2 comments:

Kali spunea...

!!!!!!Subscriu la partea cu cititul si bicicleta

Lorelei spunea...

Eu la partea cu plimbatul.

Doar ca m-as duce cam singura.....

Duce-m-as, si m-as tot duce...

Trimiteți un comentariu