miercuri, 4 aprilie 2012

De ce il iubesc pe Mircea Badea

Azi, pentru surpriza placuta de a-mi regasi la el convingerile, frustrarile si, apoi, linistea. Pentru ca, atunci cand are un lapsus, eu stiu exact cuvantul pe care il cauta. Pentru ca, asemanarea imi inspira intelegere, la un nivel pe care foarte putin il ating, in ceea ce ma priveste.
Pentru ca azi a postat asta


in timp ce, in februarie eu am postat asta, cu aceleasi sentimente si ganduri.

UPDATE: Cred ca e de la sine inteles ca nu voi aproba niciun comentariu injurios, vulgar sau pur si simplu nepotrivit. Nu va place, faceti pasi.

2 comments:

KLAUDYU spunea...

Dacă te refereai (şi)la mine, să ştii că n-am de gând să comentez. De fapt... deja am făcut-o. Oricum, n-am de gând să spun nimic de rău despre Badea. De data asta...

Monica spunea...

:) Nu ma refeream (si) la tine, Klaudyu. Daca ar fi ramas vreo chestie nerezolvata, ti-as fi spus. We're cool :)

Trimiteți un comentariu