joi, 12 aprilie 2012

Fie ca Lumina Sfântă să vă intre-n ochi!

Ieri a fost miercuri, 11 aprilie. Pastele e pe 15 aprilie. Eu ieri primeam deja e-mail-uri corporatiste cu urarile cuvenite. Le-am sters si am incercat sa ma incurajez pentru ceea ce va urma. Azi am primit mai multe. Maine, in mod sigur va fi o tragedie de proportii, pe care nu prea am cum s-o evit. Mesajele… n-am nervi sa vorbesc despre ele, desi, privite dintr-un anumit unghi, ar fi chiar comice. Majoritatea incep sau contin ceva pe tema “fie ca lumina sfanta…”. Inchid repede e-mail-ul si ca sa imi revin, deschid blogul. Bine am facut, pentru ca l-am gasit pe Ciutacu, care m-a inteles si a scris genial pe marginea subiectului. Acum stiu si ce fac vineri seara.

4 comments:

Mihai spunea...

Brace yourselves, the "fieca" SMS-s are coming! Si cu asta spun tot :) Nu avem de ales decat sa le marcam ca citite cat mai repede...

Monica spunea...

Si sa zicem merci ca nu s-au inventat urari si de Rusalii, de ziua Unirii, de ziua lui Mihai Eminescu sau a Andreei Esca :)

Lorelei spunea...

Multumesc.
Am prins si eu curaj.
:)
Nu sa zic din astea, ca din astea ziceam de mult.
Ci sa zic din alea nasoale-nasoale.

Monica spunea...

:) Ma bucur ca am putut contribui.

Trimiteți un comentariu