miercuri, 18 aprilie 2012

Genial de prost


Continui sa nu inteleg logoreea manifestata (mai ales) online, doar de dragul de a umple niste pagini virtuale, ce urmeaza a fi servite pe post de informatii revelatoare abonatilor avizi de solutii miraculoase. Asa sunt eu, ma incapatanez, ma prind mai greu, imi functioneaza mintea mai in ralanti. Poate imi explica si mie cineva, ce imi scapa din articolul urmator si, mai ales, care e partea geniala din el.
Sugestiv intitulat “5 modalitati geniale de a nu fi de acord cu seful tau”, acest articol, via cariereonline.ro, nu e altceva decat o forma fara fond. Pe scurt, cele 5 “modalitati geniale” sunt:
  1. pune intrebari clarificatoare
  2. alege locul si timpul potrivit
  3. arata-le ca abordarea ta ii va ajuta si pe ei
  4. vorbeste des cu seful tau
  5. cere permisiunea sa oferi feed-back
Ultima varianta se refera chiar la permisiunea de a-ti exprima parerea, privilegiu de care nu se bucura multi, tocmai de aici aparand necesitatea solicitarii acestuia. Sau, daca ar fi sa ma exprim mai neaos: bai, esti prost?!
Articolul integral, pentru cine mai are timp de pierdut si nervi de consumat, il gasiti aici. Daca descopera cineva sclipirea de geniu a articolului, care, mie mi-a scapat, din ignoranta, evident, va astept sa ma contraziceti.

0 comments:

Trimiteți un comentariu