vineri, 20 aprilie 2012

Precautii suplimentare

Am fost ieri la un consult si ceva investigatii medicale, in urma carora mi s-au recomandat vesnicele anticonceptionale. Ma asteptam. Pentru sindromul ovarelor polichistice nu exista altfel de tratament. Inainte sa ma avant intr-o farmacie, am zis sa arunc un ochi pe net. Am gasit prospectul pastilelor, care, daca are aceasta forma si in versiunea din farmacii, e cel putin amuzant. 

Totusi, cine foloseste anticonceptionale ca metoda contraceptiva, iar pentru mai multa siguranta, practica simultan si abstinenta?!

6 comments:

Lorelei spunea...

Cei care-au scris prospectul, deh.
Ei ingurgiteaza si anti (daca-s femei) sau folosesc si prezervativ (daca-s barbati) si dup-aia nu fac nik...

Lorelei spunea...

E ca si cum ti-ai pune costum de cosmonaut, apoi te-ai plimba prin parc.
Ce, n-ai vazut cosmonauti prin parcuri?
Eu, da.
:))))

Monica spunea...

Miha, mi-ai amintit de o faza tare, postata de cineva pe facebook. Intreba un ins, pe un forum, de ce ii intarzie ciclul prietenei lui, in conditiile in care el lua intotdeauna pastila la aceeasi ora...

Lorelei spunea...

Uite, daca vrei sa citesti ceva cu adevarat haios....citeste raspunsurile de aici la intrebarea pusa de un baiat.
Vezi ca sunt un pic mai jos de cum deschizi pagina, tre' sa dai scroll un pic.
Eu am ras cu lacrimi.

http://www.haios.ro/trimite.php?s=rezumate&id_joke=279

Xmasoft Consulting spunea...

exista un tratament pt ovarele polichistice cu rezultate garantate...

Monica spunea...

Singurul tratament cu rezultate garantate e cel cu anticonceptionale. Daca te referi cumva la remedii homeopate, nu cred in ele.

Trimiteți un comentariu