joi, 19 aprilie 2012

Trairi, sentimente, emotii si regasiri

O zi mai bogata ca azi n-am mai avut de mult timp. Bogata in trairi, sentimente, emotii si regasiri.
De la AleCs am primit un clip extraordinar, impreuna cu o voce ce mi-a ravasit sufletul. N-am mai fost atat de dependenta de o melodie de... prea mult timp. Clipul e cel de mai jos.



Apoi, the highlight of the day a fost sa ma regasesc litera cu litera in povestea vietii unui om pe care il admir de mult. Exceptand talentul lui, pe care, evident, nu-l am, copilul si semnificatia cifrei 44, vorbeste despre mine in cele mai mici detalii. Filmuletul e aici.

2 comments:

anca spunea...

foarte n-am-cuvinte melodia asta ...:) ti-o fur sa ma indragostesc si eu de ea :)

Monica spunea...

Anca, ma bucur tare mult ca ai perceput-o la fel :)

Trimiteți un comentariu