duminică, 6 mai 2012

'cause we're the special two

O postare de pe twitter a lui Darren Hayes mi-a adus aminte de o piesa a lui Missy Higgins, "The special two", care are si acum acelasi impact ca acum 5 ani, cand am auzit-o prima oara. Putine melodii pot face asta. Sau, mai bine zis, schimbarile care se petrec in noi, ne determina sa nu ne mai regasim in lucruri, oameni, in care ne regaseam cu putin timp in urma.
Versurile de mai jos imi taie si acum respiratia, pentru ca eu nu m-am schimbat din acest punct de vedere, s-au modificat doar circumstantele si increderea mea in posibilitatea repetarii unui astfel de sentiment de intensitate maxima.

"And we will only need each other, we'll bleed together,
Our hands will not be taught to hold another's,
'cause we're the special two.
And we can only see each other, we'll breathe together,
These arms will not be taught to need another's...
'cause we're the special two".

2 comments:

Meanbrake spunea...

O piesa care n-ar trebui sa lipseasca din playlist-ul nimanui.
Si daca tot iti place Missy, iti recomand sa incerci Tina Dickow, Emm Gryner sau Mazzy Star. Toate au cam acelasi stil...

Ma bucur ca ti-am descoperit blogul. :D

Monica spunea...

Si eu ma bucur sa aud asta :)

Voi cauta recomandarile tale, mai ales ca niciunul din numele enumerate de tine nu-mi spune nimic :D

Trimiteți un comentariu