vineri, 4 mai 2012

Flying visit (without the flying)

De prea multi ani, tot planuiesc sa-mi vizitez prietena in orasul pe care il numeste, acum, "acasa". Din diverse motive, n-am reusit s-o fac, decat abia zilele astea, dupa ce am vazut pe facebook poza de mai jos.


Dupa asa o tachinare, n-am mai rezistat. A reusit si Alin sa-si ia un liber, ne-am renumarat remuneratia, ne-am refacut bugetul, mai mult din sperante si am plecat. Oana a fost bucuroasa de oaspeti. Atat de bucuroasa, incat ne-a rupt picioarele pe colinele Iasiului, sa mai avem si alta data pofta sa revenim. 

Am mers direct in parcul Copou cu un singur gand in minte: laleleeeeeeeee! Le-am vazut, ne-am delectat, ne-am mirat de lipsa aglomeratiei si de racoarea ce domnea in parc si am facut poze. Tot in Iasi am mancat si cea mai buna inghetata la cornet din viata mea, prea buna ca sa nu ma intorc sa-mi mai iau una.

Bineinteles ca n-am putut rata o portie de KFC in Iulius si nici pe Buzdugan si Morar live. Vizita a fost foarte frumoasa, desi scurta. De fapt, daca ma gandesc bine, mai mult am petrecut pe drum, decat vizitand Iasiul, dar astea sunt drumurile noastre. Mult mai norocosi au fost Buzdugan si Morar care au beneficiat de conditii moderne de calatorit. 


Astfel, in timp ce ei au facut cam doua ore, noi am facut 8, dus-intors. Dar a meritat. Din plin. Pentru sentimentul de liniste, nepretuit, pe care l-am adus cu noi acasa si pentru o intalnire de suflet, care sper sa se repete.


4 comments:

Between two lungs spunea...

Haidi bre, ca nu v-am rupt picioarele... :))
Ma bucur mult ca v-a priit iesirea. :) :*

Monica spunea...

:* Si noi. Ne-am intors cu bateriile incarcate.

anca spunea...

abia astept sa-mi vizitez si eu prietenii din Iasi. Toata lumea spune ca e un oras care merita vizitat :)

Monica spunea...

Asa este, Anca! :)

Trimiteți un comentariu