joi, 3 mai 2012

Quod erat demonstrandum


Am revenit si pe blog. Dupa cateva zile de vacanta, apoi munca, in lipsa obiectului muncii - aka pc-ul, dar mai ales, dupa o confirmare de zile mari, ce mi-a facut mult bine la psihicul avariat, iata-ma, deci, revenita.
In mini-vacanta m-am mobilizat pentru mult asteptata alergare pe faleza. Nu exista antidot mai bun pentru probleme, depresii, pentru minte si suflet in general. Dupa ce am alergat si am fost alergata (in functie de conditia fizica a "insotitorilor") am dat o fuga in Iasi, pentru a face cunostinta. Eu am ramas incantata, mai ales de "obsesia" acestui oras pentru lalele, florile mele preferate. 

La munca am avut timp sa ma uit pe pereti, pana s-a remediat problema pc-ului si sa ma pregatesc pentru un interviu mult asteptat. Cu emotiile caracteristice, de aceasta data multiplicate de presiuni exterioare, precum si de dorinta de a reusi, am avut satisfactia uriasa pe care ti-o ofera confirmarea propriei valori in ochii unor profesionisti in adevaratul sens al cuvantului. Dupa nenumarate experiente in Galati (cv-uri trimise fara niciun raspuns, interviuri in care imi era jena de lipsa de profesionalism si chiar de bun simt a asa-zisului intervievator, dupa priviri arogante, din cap pana-n picioare si respingeri, pe criterii aplicabile modelelor de podium) am avut in sfarsit experienta unui interviu intermediat de una din cele mai mari companii de recrutare din Bucuresti si am ramas aproape fara cuvinte. Interviul a fost telefonic si a decurs in doua etape: un preinterviu, in care mi s-au prezentat atributiile si oferta companiei si apoi mi-au fost testate cunostintele de limba engleza si al doilea interviu, care a durat o ora, jumatate sustinut in engleza, jumatate in romana, in care mi-au fost testate abilitatile, mi-au fost intinse mici capcane in care n-am cazut, pentru ca, la final, sa mi se multumeasca pentru timpul acordat, fiind asigurata in repetate randuri de impresia foarte placuta pe care am lasat-o, prin modul in care am facut fata acestui interviu. Experienta a fost de-a dreptul ravasitoare, flatanta, fericita. Complet diferita de orice am experimentat in Galati si, indraznesc sa generalizez, complet diferita de ce au experimentat majoritatea in acest oras. 

Acum urmeaza interviul face to face cu angajatorul strain (da, jobul nu e in Romania) si cel mai important, urmeaza sa iau o decizie, pentru ca n-am aplicat cu gandul de a pleca, ci de a avea experienta unui interviu profesionist si de a vedea in ce masura ma descurc la acest nivel. Acum ca m-am descurcat, va trebui sa strang cat mai multe informatii si, in baza lor, sa iau o decizie deloc usoara. 
Oricum, ceea ce am vurt sa (imi) demonstrez e QED acum. I'm pretty good and I know it :)

1 comments:

Borgia spunea...

Bafta..

Trimiteți un comentariu