miercuri, 27 iunie 2012

Dragostea incepe sa-mi provoace sila


Nu sentimentul in sine, ci propovaduirea lui de catre diversi, care mai de care mai atotstiutori si mai detinatori ai dragostei absolute. Oameni cu prea multe experiente esuate la activ (in raport cu varsta), pentru a-mi servi de model, oameni care se indragostesc de sentiment, de idee, nu de persoana; oameni superficiali, care nu-si pot tine superficialitatea pentru ei. E atat de mare, incat trebuie strigata in 4 zari. Who gives a fuck? Probabil multi. Eu insa nu. 

Mai sunt si cei care au definitii proprii pentru sentimentul fara de care pamantul nu se invarte. Proprii, dar, la fel, universal valabile. Cat de enervanta e ingamfarea omului prost! Si cat de multi, si mai prosti, se invart ca mustele in jurul propovaduitorului dragostei pe Terra. Treaba lor, n-am nimic cu nimeni, constientizez doar cat de putini Oameni au mai ramas si, dintre ei, cat de putini sunt cu adevarat speciali. Ma ingrozeste gandul. 

Nu cred in dragostea nascuta din vulnerabilitate, nu cred in dragostea fundamentata pe ideea “cui pe cui se scoate”, nu confund o traire entuziasta cu dragostea si cu siguranta nu cred ca e dragoste nevoia de a nu fi singur. Totusi, cati disting intre cele de mai sus? Daca privesc in jur, raspunsul e: putini. Paradoxal, experti sunt multi, dar un expert care nu invata nici macar din propriile greseli, e un expert la el acasa. 

Mie nu-mi spune nimeni ce e dragostea, daca o am, daca o simt si la cine/ce sa ma raportez ca sa-mi dau seama daca am o relatie sanatoasa. Si, daca se poate, as vrea tare mult sa fiu ocolita de astfel de specimene. Multumesc anticipat. 


7 comments:

Liz spunea...

Eu propovaduiesc dragostea. Si am si multe relatii esuate la activ. Nu cred ca prea multe in raport cu varsta. Dar am. Drept urmare nu ma dau ca exemplu. Dar dau dragostea ca solutie pentru cei ce ma intreaba de ce is asa fericita. :) Mie never ever dragostea nu o sa-mi provoace sila. As trai degeaba.

Monica spunea...

Eu nu fac parte din cei care te intreaba (probabil cu invidie) de ce esti fericita. Chiar obisnuiesc sa-mi iau energie pozitiva din fericirea oamenilor dragi din jur.
Din incheierea ta deduc ca n-ai inteles ideea sau ca te-ai simtit vizata de postare.

Liz spunea...

nu m-am simtit vizata de postare, sunt convinsa ca nu la mine te-ai gandit ci doar unele fraze din descriere mi se aplica... eu stiu despre genul de persoane despre care gandesti asa... si, culmea, e pacat ca te pot face sa gandesti asa... :)
Si inchei la fel. Dragostea nu are cum sa provoace sila. Daca e dragoste. :)

Monica spunea...

Da, corect, daca e.

Joker spunea...

E...cum să știm dacă e....dacă ea nu e sau se trădează sau nu ține sau e sex sau e libidinoasă din atâtea guri și atâtea frici și temeri?
:)))
Ce dracu e dragoste și cât? Până unde merge...
Sau și dragostea e ca fericirea tre s o ai în grădină floricica, dar nu tre s-o rupi...
:)))

E parțial corect la ce te-ai gândi în esență:din atâtea ciufuliri, confuzii și visări ce să se mai înțeleagă/simtă?

Zici:
”Paradoxal, experti sunt multi, dar un expert care nu invata nici macar din propriile greseli, e un expert la el acasa.”și nu e singura.

În dragoste draga mea rămâne întrebarea:
Cum dracu să nu calci pe același drum sau în aceleași gropi?
:)))
Dacă ai soluție viabilă...dacă poți s-o scrii îți voi fi recunoscător veci...ca lumină sau înțelepciune..:)
Hai să te văd..
:)

Monica spunea...

Joker, eu nu dau lectii nimanui. Am vrut doar sa subliniez ce NU e dragostea, pentru ca majoritatea o confunda cu orice.
Asa cum eu nu accept sfaturi si lectii de la altii, am bunul simt sa nici nu le ofer.

Cat despre aceleasi greseli, da, se intampla sa le mai facem. Ceea ce am vrut eu sa spun e ca, putem macar sa constientizam ca dam in aceleasi gropi si sa avem decenta sa nu se consideram modele pentru altii.

Joker spunea...

Ar fi culmea să se erijeze cineva într-un model.
:))

Trimiteți un comentariu