luni, 11 iunie 2012

In the end, you will always kneel

In weekend am fost sa vad “The Avengers” , ce e drept, fara prea mare tragere de inima, pentru ca nu e genul meu de film, dar cum am auzit lucruri bune despre el, din surse credibile, am zis sa “take a leap of faith”. Ei bine, nu doar ca mi-a placut, nu doar ca n-am stiut cand au trecut mai bine de 2 ore – cat a durat – dar a fost atat de bun, incat l-as revedea oricand, again and again. Iar asta mi se inampla foarte, foarte rar. Filmul asta a fost una din putinele dati cand n-am avut incredere oarba in recomandarile lui Badea si, evident, am gresit. 

N-o sa insist pe felul cum e realizat si pe alte lucruri care s-au tot spus despre “The Avengers”, dar tin sa punctez ce mi-a placut in mod deosebit. Si cine. Se pare ca am un ochi format pentru ce e secundar, pentru ce nu face obiectul adoratiei maselor, pentru ca si in “In time” l-am remarcat pe Cillian Murphy, iar acum mi s-a intiparit pe retina Tom Hiddleston – Loki, in film.
Prefer actorii al caror joc actoricesc difera cat mai mult de propria personalitate. Cu cat diferenta dintre personaj si actor e mai mare, cu atat creste si admiratia mea. Si nu exista dezamagire mai mare decat atunci cand caut un actor necunoscut si descopar ca nu e nicio diferenta intre felul lui de-a fi, de-a vorbi, si personajul caruia ii da viata. Am impresia ca sunt pacalita, ca nu e actorie ceea ce vad. 

Intre Loki si Tom Hiddleston diferenta e izbitoare. Iar fragmentul de mai jos a amplificat, cu atat mai mult, admiratia mea.


Pentru cine nu intelege chiar tot, discursul lui e acesta:

“Kneel before me. I said… KNEEL! Is not this simpler? Is this not your natural state? It’s the unspoken truth of humanity that you crave subjugation. The bright lure of freedom diminishes your life’s joy in a mad scramble for power. For identity. You were made to be ruled. In the end, you will always kneel.” 

Puteti sa va imaginati cat de placut am fost surprinsa, sa fac, din nou, legatura cu Dostoievski si cu postarea aceasta


0 comments:

Trimiteți un comentariu