sâmbătă, 23 iunie 2012

Sperante si optimism

Acesta este unul din acele rare momente, cand as vrea sa vorbesc fara sa vorbesc. Sau in acest caz, sa scriu fara sa scriu.
Am avut azi o experienta atat de neasteptata, atat de placut surprinzatoare, incat mi-e si teama sa vorbesc despre ea. Mi-e teama sa nu fie asa cum am perceput-o si sub un ambalaj frumos sa se ascunda gunoialele cu care sunt deja familiarizata. Mi-e teama ca a venit prea la momentul potrivit pentru a fi reala. Mi-e teama ca, tot ce am experimentat azi a fost doar un vis din care ma voi trezi brusc si dur. Mi-e teama de sperantele pe care mi le fac deja si mi-e teama ca as putea lua o decizie gresita. In acelasi timp, imi doresc foarte mult sa fiu pusa in postura de a lua o decizie. 
Intreaga poveste, dupa ce spiritele se vor calma.

0 comments:

Trimiteți un comentariu