joi, 19 iulie 2012

Prima saptamana la munca

De cand n-am mai scris s-a schimbat la fata si blogger-ul. Sunt multumita, mi-e frica sa spun fericita, de teama sa nu mi-o ia gura pe dinainte. Insa sunt. Maine se implineste o saptamana de cand mi-am schimbat jobul si, spre marea mea mirare, nu simt nimic referitor la trecut. Nici cea mai mica urma de nostalgie, nimic. 

Inca nu-mi (re)cunosc toti colegii, dar ma simt in largul meu cu ei. De fostul loc de munca imi aminteste doar cadoul lui Ciprian, pe care l-am lasat la vedere. Pe punga de cadou scrie "ceva de vis". Asa si e. Iar indemnul de pe felicitare il pastrez in gand ca pe o incurajare atunci cand voi avea nevoie de ea. 

Am mai putin timp, desi programul meu e acelasi. Sunt mai vioaie, mai binedispusa, cu moralul mai ridicat. Nu prea mai am motive sa fiu ironica la munca, pentru ca nu mai privesc pe nimeni de sus. In sfarsit lucrez cu oameni de la care am ce invata. Fetele nu ma enerveaza, dimpotriva, sunt chiar simpatice. Iar baietii sunt baieti. Intotdeauna m-am apropiat mai usor de ei decat de fete. Glumetii de aici nu fac exceptie. 

E o provocare binevenita, intr-un moment cat se poate de nimerit. Sper sa am ce(-mi) dovedi.

2 comments:

Bianca Popescu spunea...

Ciprian, huh?! pe fratele meu il kema Ciprian! :) ...si Ciprian al tau e un om deosebit, nu-i asa?!

Monica spunea...

Foarte! Pe felicitarea lui scria: "forget the past, live the future". Mi-a scris asta pentru ca a simtit ca stateam oarecum in cumpana, daca sa fac sau nu schimbarea. Nici nu-mi puteam dori altceva, a fost impulsul care imi trebuia :)

Trimiteți un comentariu