miercuri, 1 august 2012

Cu gandul la weekend

Saptamanile astea au zburat. S-au grabit atat de tare sa treaca, incat nici nu mai stiu cate au fost, de cand am lasat in urma un trecut uzat. Cert e ca, atunci cand nu stii cand trece timpul, inseamna ca il petreci frumos. Clipele urate sau banale intotdeauna se dau trecute greu. 
Munca mi-a ocupat aproape in totalitate gandurile, preocuparile, timpul, desi programul meu e acelasi. O sa revin, incet - incet la restul vietii mele, dupa ce-mi mai trece din euforie.

Trec in fiecare zi, in drumul spre noul loc de munca, pe langa fostul. Nu sunt nostalgica si ma surprinde asta. Nu pentru ca as avea la ce sa privesc in urma, ci pentru ca nu fac fata cu usurinta schimbarilor din viata mea, desi le doresc. M-am obisnuit si m-am adaptat nesperat de bine de data asta, ocazie cu care mi-am dovedit ca pot. Mai am multe de invatat, dar stiu ca nu am de ce sa-mi fac griji. Si da, tot cu baietii ma simt mai in largul meu.

Regrete n-am. N-am cum sa am. Mi-e dor doar de un concediu. Concediul a fost compromisul ce se cerea facut, dar planuiesc un weekend relaxant pe undeva. Poate la mare. Toata lumea pleaca in vacanta in perioada asta, dar nu-i invidiez. Doar ma gandesc mai des la concediul de anul trecut din Venetia, in timp ce caut modalitati de a retrai senzatiile acelea. Pana atunci imi astept cuminte weekend-ul.

0 comments:

Trimiteți un comentariu