sâmbătă, 18 august 2012

M-am regasit


Te-am regasit si m-am reintregit. Mirosul pielii tale imi invadeaza din nou simturile, iar linistea are din nou un loc in trairile mele. Linistea aceea tipica unei dupa-amiezi tarzii cand nu facem altceva decat sa lenevim, incercand sa ne impulsionam reciproc ca e cazul sa ne ridicam din pat.
Linistea unei dupa-amiezi in care ma surprinzi intinzandu-mi cheile de la masina si incurajandu-ma sa conduc din nou. Linistea unei zile de shopping din care ne alegem cu rasate proband cele mai penibile si amuzante chestii posibile. Linistea unui pahar de vin impartit. Linistea dezbaterii pe tema "cine face patul in seara asta". Linistea din mijlocul agitatiei, tensiunii, nebuniei generale din care incercam sa ne sustragem. Linistea noastra.
Munca, oricat de placuta si plina de satisfactii ar fi, doesn't even come close to us and what we can do and be together.

1 comments:

Anonim spunea...

Niceeee . Keep it going

Trimiteți un comentariu