marți, 30 octombrie 2012

E o vreme pentru toate


Acum e timpul placintelor cu bostan si scortisoara. E timpul ceaiurilor aromate si fierbinti, la aburul carora imi incalzesc mainile. E vremea crizantemelor si al lor parfum specific. Acum e momentul ultimei inghetate, urmata negresit de predictibila durere in gat. E timpul cizmelor inalte, asortate cu fuste elegante sau jucause, a culorilor vii si a experimentelor. Ar merge de minune o iesire din tipar, o tunsoare diferita, un rasfat la cosmetica sau masaj, un nou abonament la sala, o alergare usoara pe faleza...
E timpul conservelor, al gogosarilor in otet si castravetilor murati. Le-am bifat, apoi am realizat ca atunci cand e vorba de gatit nu ma pricep nici sa urmez indicatii precise. Exista, totodata, o vreme cand mai trebuie sa te dai si batut. Bifat. 
Am impachetat ultimele ramasite vestimentare ale sezonului recent incheiat si m-am pregatit pentru ce urmeaza. O toamna lunga si calda. Nu? Poate ar fi mai bine sa pregatesc esarfele si fularele. Si geaca groasa. Si puloverele. Manusile? 
E vremea pentru o noua toamna. Cica.

3 comments:

ddunia spunea...

Si e vremea gutuilor.
Si poate a scrisului cu o anumita relularitate pe blog? :)

Monica spunea...

Ah, cum am uitat de gutui! Da, e clar si vremea gutuilor!
De scris imi doresc sa mai am timp ca inainte, numai ca, nu prea mai e posibil...
La fostul loc de munca aveam mult mai mult timp liber si mai scriam si in timpul zilei :)

Parazitu spunea...

O toamna frumoasa!

Trimiteți un comentariu